Krista Rebane

Kliendikogemuse valdkonna projektijuht

krista@vaikus.ee

+372 5635 5008

Disaini- ja sõnumikoda

Te kulutate iga päev aega ja raha turundusele. Kas olete kindel, et valitud tegevused teenivad Teie eesmärke parimal võimalikul viisil?

 

Eesmärkide ja tegevuste hulgas saab selgust luua. Selgust, et teete just seda, mida on otstarbekas teha.

 

Selleks tuleb kaardistada Teie kliendi teekond ja müügiprotsess. Siit võrsuv teadmine on aluseks turundusressursside tõhusaks suunamiseks.

Kuidas see käib?

Turunduse eesmärgistamine

Kaardistame kliendi teekonna vajaduses tekkimisest kuni teie teenuse/toote kasutamise lõpuni. Intervjueerime selleks potentsiaalseid ja olemasolevaid kliente.

Loome selguse ettevõtte väärtustes, puudujääkides ja tugevustes. Pakume välja neist lähtuvad kommunikatsioonisõnumid.

Loome ideaalse ostu-müügi protsessi ühes konkreetsete soovitustega, kuidas selleni jõuda.

Kaardistame ettevõtte tööprotsessi. Sisendiks töötajate praktiline kogemus.

Kirjeldame ja visualiseerime klienditeekonna ning leiame kohad ja võimalused selle mõjutamiseks.

Mis on sellest kasu?

 

Müügiprotsessi kaardistamise tulemusena teate:

  • milliste otsuste ja tegevuste tulemusena jõuab klient Teieni;

  • miks võib klient otsustada Teie kahjuks;

  • kuidas saate neid otsuseid mõjutada;

  • mida peate selleks tegema;

  • millise sisuga sõnumeid edastada;

  • millest võiks alustada.

 

Müügiprotsessi kaardistamise keskmes on klient, pakkuja ja keskkond. Klienditeekonna lahti võtmise tulemusena mõistate kliendi tegelikke vajadusi, võimalusi kliendini jõudmiseks, ettevõtte töötajate rolli soovitud kogemuse pakkumisel ning ettevõtteväliseid mõjutegureid.

 

Müügiprotsessi kaardistamise tulemuseks on ülevaade tervikust ja võimalustest, mida kohe rakendada. Selle pinnalt teete selgeid valikuid, mis kanaleid, mis ajal ja millise sõnumiga rakendada.  

 

Meie kogemus hõlmab tulemuslikku koostööd rahvusvaheliste brändidega ning kodumaiste ettevõtetega IT-, finants-, logistika ja ehitussektorist. Soovime luua enda ümber ladusamaid kliendisuhteid ja efektiivsemaid teenuseid.

 

Selgitame meeleldi, kuidas saame müügiprotsessi kaardistamise Teie eesmärkide nimel rakendada.

 

Kui soovite teha sammu efektiivsema turunduse suunas, siis võtke ühendust!